the element of freeedom

underbart.
livet är alldeles för underbart ibland.
snön börjar smälta bort, äntligen..våren kom nu.


imorse tog jag mig till jobbet.
först var det segt.
världens dunder mens värk, men jag ska inte klaga har annars världens mest lätta och smärtfria mens så någon gång ibland får man tåla lite smärta.

blev kebabrulle till lunch, vi alla fyra syndade.
som vanligt har vi ingen karaktär.
segt efter det, kom in in någon slags matkoma.
orkade dock köra min härliga tobaks leverenas och lite annat smått innan det var dags för lite fredagsfika innan jag slutade och åkte in till stan.

mötte upp syster och kussen.
bolaget låg först på våran lista, inhandla för morgondagen.
värsta med och ha vart på systemet är att det blir genast så jobbigt och gå på stan för att påsen är så tung.
vi gick till lucullus för att inhandla kvällens snacks.
dem gick hem till syster så länge medans jag var bestämd på att hitta något till imorgon.
hitta en bra pris tröja som är hur snygg som helst som jag kan ha på mig imorgon.
sen ska jag säga fy för mig själv men jag unnade mig ett nytt rouge och ett läppstift ur make up stores nya vårkollektion.
hell ya.

jag la mig i ett varmt fredagsbad medans dem andra kollade på en film.
när liza hade slutat jobbet vart det och springa ner till mc och lyxa till det med en glass med både chokladsås och kolasås, det ni.
solsidan, det är ju bara för bra.

nu är jag hemma, ska få min skönhetsömn snart tänkte jag.
imorgon ska jag sova ut.
upp och storstäda.
laga till mig lite mat.
klä på mig min nya fina outfit, eller halva är ny och sen på med allt det nya sminket och göra mig jätte snygger.
hem till syster hämta upp henne, sen liza och sen hem till kusin vitamin för förkrök och sen harrys.

lördagen kom till mig nu.

ps. imorgon ska jag ringa och försöka få tag på pappi.
jag är sugen på en ny mobil. sony ericsson aino..den vill jag ha NU!
håll tummarna för mig.

hästa!!!


Kommentarer
Postat av: carro

åhh vad jag vill ha kebab!! svensk kebab!!! hoppas allt är bra och att du dyker upp i oslo snart=)

2010-02-27 @ 15:22:01
URL: http://coccoline.blogg.se/
Postat av: Behnaz

uppdatera tack:) puss

2010-03-19 @ 18:10:27
URL: http://behnaz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0