oh africa.

underbar kväll igår ute i tollestad.

gin & grape tonic och melodifestivalen med moster och barnen.
jag måste ju älska ola eftersom han sjunger om mig.
älskar ju schalla schalla musik så linda var given.
salem al-fakir...jag är frälst & förälskad i den karln.
frispråkarna tyckte jag var snygg, men inte alls bra hiphop musik.
anders ekborg, älskar i musikal men inte i schlager sammanhang.
jesscia underbart vackra andersson, en riktigt bra power ballad som förmodligen kommer spelas i sämre tider på min spotify.

idag har vi ätit kladdkaka med guldnoguat och bara slappat innan dem körde hem mig.

väl hemma har jag pratat ett långt samtal med anna och ett kortare med gilava.

tagit itu med mina problem på jobbet.
allt löser sig alltid i slutändan, men vägen dit kan ibland variera tidsmässigt innan man kommer dit.
ingen mår ju bra av tystnad, men tystnaden gör ibland under på sitt sätt med.
ibland måste man nog få en glimt om hopp när man själv inte ser det.
allt är sig likt, samtidigt som jag känner att något förändrats.
något jag själv inte riktigt kan sätta finger på, men det visar sig väl så smångingom.

sms'en är svåra att tyda.
lite fram & tillbaka.
veckan ska bli intressant.

är så sugen på att dansa, efter ha lyssna på akon och keris låt "oh africa", hahah sandra en riktig somalie låt.

nu ska jag nog hitta något bra på tv, är så rastlös.

får se vad man hittar på under ännu en ledig dag imorgon, kan bli mamma vistelse.

kalmar & hotell v.11?
eurovision 29e maj,baerum?

hästa!


Kommentarer
Postat av: Viktoria Bohm

Hej Natha! Klart du måste komma på besök till Oslo i maj och Eurovision !! :)

2010-02-07 @ 18:37:48
Postat av: Nathalie

hej vickan!

verkar inte som det blir någon eurovision för mig, men jag kommer snart. ska höra med anna när hon är sugen på att åka och sen kanske ölcarro och sen om vi kan slå ihop något. saknar er galna oslo brudar!

2010-02-08 @ 14:34:01
URL: http://kebabnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0