mitt nya lugna jag.

är så skönt och ha vaknat upp och inte vara bakis och inte brännt några pengar.
somnade skapligt igår efter två mess.

fia och sen ett från värbrand att hon är i stan och vill träffas..om hon bara kan svara på mitt nu och säga om hon kan imorgon, vore ju så kul och träffa henne.

vaknade skapligt.
läste mina mail, hade fått världens finaste facebookmejl från carro m ölen...tror det mejlet gjorde hela min vecka!
tog hand om min enorma disk och sen lagade jag mat.
har städat här hemma, så gott det går tills jag köper en byrå och en förvaringssak till alla mina grejor.

nu är jag packad och klar.
moster ringde nyss så hon är här om en kvart.

ångrar inte alls att jag ska med ut på landet.
gillar lugna helger numera.
nästa jobbar jag ju med så den blir med lugn.

mitt nya lugna jag, gillar jag.

ska säga hejdå till frugan på msn nu och sen gå ner och ta dagens första rökpinne innan chauffören anländer.

hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0