lose control.

livet är underbart.
vädret suger, så himla trött på kylan nu, vill ha sol och värme.

hittat min dröm vår skor som jag bara ska ha, sen ska det hittas en matchande jacka med.
längtar till mina hm kläder kommer med.

igår då.
en öl med sandra, slutade som vanligt med sjukt många drinkar och platens.
staplade hem vid halv fyra imorse kissnödigare än jag någonsin vart tror jag.

legat och dragit mig i sängen hela dagen.
tog en tidigare buss till jobbet för att gå in till pernilla och moffa i mig allt jag kom åt.
köpte mig en baguett och sen stod jag där hos henne, då vart hon med sugen och gick och hämtade sig en baguette..helt plötsligt kommer jeffan in stormades med och såg oss stå där..han hämtar ju då med såklart en baguett.
där stod vi tre tjockisar och moffade och skyllde på att vi har dåligt inflytande på varandra, sen personligen har vi tre nog väldigt dåliga karaktärer när det kommer till god saker med.

jobbade passet med claes som hade hoppat in extra.

fått lite trevliga sms under dagen med.
jag börjar gilla läget lite mer nu.
vi får se vad framtiden utvisar.


oh pratade med lidberg nyss, så kär och galen hon är.
så glad för hennes skull.
har precis bokat in en lunchdejt på torsdag, det ser jag väldigt mycket fram emot.
hon vill att jag ska komma till emma & jocke imorgon med, men jag pallar inte det.
bestämt mig för att ta tillbaka mitt förslag och fest & harrys på lördag.
nathalie pallar inte mer än en och knappt det, partykväll i veckan.
känner för en helg med storstädning,mys,ostkrokar,melodifestivalen och lisa fyller 13 år kalas.

no alcoholas.

ja så ska det bli.

nej nu ska jag lyssna på min favorit låt just nu.
gamla dängan when i need you, med leo eller celiné.
sen alexandra borg, ska jag gå in på happypanncakes..för din skull!

ps.glöm aldrig att du finns i mina tankar.
tack benchos, det sms't gjorde min dag och det värmde.
love.


underbart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0