kompis kärlek på hög nivå

nu undrar ni alla kanske vad jag gjort den senaste tiden.
det räcker med ett ända ord för att förklara det.

SANDRA.

ja mannen,kvinnan och den enda kärleken i mitt liv.
vi går på bio, hotellfrukost,luncher,fikor,på stan,kollar på tv,festar,dricker vin..ja vi gör tamigfan allt tillsammans.

idag väckte jag min andra hälft.
mitt kök är tomt på frukost.
tänkte vi kunde tagit en frukost på bagerit här nedanför men sandra tyckte stan så då blev det en lättare lunch på chicco istället.
sen ett varv på stan och en kaffe på e.house innan vi skildes åt för att båda gå och jobba.

mötte upp varandra efter jobbet.
lite mc och sen en kvällspromenad hem ihop.

vårat msn samtal nyss var helt underbart.

Sandra Dee säger:
(K)
Nathalie säger:
vad vill du
Sandra Dee säger:
ge dig en puss bara
Nathalie säger:
heheh
saknar dig redan
eller menar saknar du mig redan?
Sandra Dee säger:
haha neej
klart jag gör
länge sen vi sov ihop nu ju
Nathalie säger:
du är ju för söt eller snarare våran kompis kärlek är för söt
fy fan vad kallt det är i lägenheten
Sandra Dee säger:
jaaa min med, tänk om vi hade gnuggat rumpa med varandra i natt och värmt varandra

vi är för underbara tillsammans.
vi två mot världen.

nu ska jag spela om i see you med leona lewis tills jag blir riktigt trött på den, fortsätta att ladda ner fredagens avsnitt av grey's och vira in mig rejält i täcket tills värmen återkommer till kroppen.

sandra johansson hjärta nathalie ekström = sant

10e april annie baby, då väntar vi på dig.
då två, blir tre.
fullständiga.
can't wait.
Då ÄRE LÖRDAG BETTAN, DET VET DU!


Kommentarer
Postat av: annie bananie

hahahaha gnugga rumpa.. sandra dee alltsa!! jesus va jag saknar mina bettor nnu men SNART ses vi!!! love you darlings, PUSS!!!!!!!!!!

2010-02-25 @ 12:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0