it's been a long night in new york city

skönt att huvudvärken börjar släppa.
druckit..hmm inget vatten på jobbet idag så det är inte konstigt.

hade en dramatisk slut på arbetspasset så var inte hemma förrän halv tio, riktigt segt.
när jag skulle larma så ringde victor 4ggr, sandra 2ggr och nanna 2 ggr, snacka om att vara poppis.

victor hade velat ses, men som sagt det vart lite sent idag. får se imorgon om vi ses istället.

kvällen har bestått av telefonsamtal men nu är örat äntligen fritt.
och smsande med martin.
min käre vän, doctor friend...han kommer förmodligen inte hem förrän i sommar och det suger ju verkligen.
men ska bli bättre på att höra av mig till han, nästa gång ringer jag så jag får höra hans röst.

nehe om man skulle släcka ner datorn och förbereda sig på ett csi avsnitt.

skrämmande att du påverkas så pass av mig.
please don't, cause i don't.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0