i wanna live.

idag önskar jag att jag vore italienare.
kollade på the real housewives of new jersey förut, och dem kvinnorna är ju italienare.
dem hade världens bråk, skrek, välte bord och grät.

precis så jag hade velat göra idag.
skrika,välta bord och gråta floder.

fick en magkänsla redan på busset till jobbet att denna dag skulle bli riktigt dålig.
satte min fot innanför dörren och om jag hade rätt.
arg,ledsen,besviken,irriterad...ska jag fortsätta.
vet inte vad jag ska göra eller vad jag ska säga?
känner att det inte finns något mer jag kan göra eller säga, trodde det hade visat sig eller redan sagts vid det här laget.
musten ur mig har liksom blåst bort med snöstormen.

känner mig ledsen med när sandra säger att jag ofta är på dåligt humör nuförtiden.
det ska inte vara så.
jag är inte sån.

jag är glad.
lycklig.
posetiv.

hade ett skönt samtal med martin efter jobbet, skönt att det finns fler som ser & hör.
anna är helt underbar nu, drar ett skämt för mig..som jag i och för sig inte fattade först men sen fick jag le lite.
hon ställer rätt bra frågor med, ställer mig och mina känslor mot väggen rätt bra.
sandra ska med ha en eloge för att hon har stått ut med alla mina sjutton samtal idag, jag har antaggligen vart rätt tråkiga och prata med då jag bara ha klagat,svurit och var på piss humör men vad gör inte vänner för varandra liksom.

länge sedan bloggandet gav mig så här mycket.
skönt att få skriva av sig ibland, brukar hjälpa endel.

ska tvätta imorgon 12-16.
laga mig en underbar lunch och bara njuta av min ensamhet.
lyssna sönder alice nya låt och le så mycket jag bara kan.
kanske tom dansa runt i lägenheten.

där sätter jag punkt för denna odugliga dag.
hoppas morgondagen är bättre.

http://open.spotify.com/album/1x4rbB42FzeBPGJBQ56YMF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0