hardcore vibes

nu börjar jag komma till liv igen efter många tuffa dagar

i fredsags jobbade jag först, sen direkt in till stan för att träffa en fröken borga på en underbar lång fika och ett varv på stan.

är alltid så smart och dubbelkollar efter mitt legg när jag ska in på systemet, borta.
jag som alltid har sån koll på mina saker, och det hade jag tydligen med eftersom jag på första försöket hittade det på en kiosk där det hade legat och väntat på mig ett par dagar.

hem till mamma för ett fredagsbad, börjar bli en klassiker nu.

väntade in frugan eftersom hon jobbade kväll.
ostbågar, vitt vin & solsidan väntade oss.
fredagsmys i alla ära.

lördagmorgon var det dags att påbörja sin 25 timmars helg.
fick skjuts hem av mimmis pojkväns bror, härliga grabbar som faktiskt gillar melodifestivalen.
till hm för att möta upp sändra som med precis hade slutat sitt jobb då.
bio för att se "farsan".
blattegänget bakom oss + sandra & jag var nog dem ända som fattade filmen och skrattade åt varje skämt.
var helt slut efteråt, länge sedan en film var så rolig.
en kebabtallrik på hakepi, smakar inte som förr..det gillar jag inte.
sen vandrade vi hem.

sandra kläckte:
"nathalie, vi går ju på olika dejter vi gör sånt som par gör, kanske till och med mer så vi behöver inte en varsin karl, vi har ju varandra"
hehe så sant så sant..

imorgon ska vi ju mötas upp strax före nio och gå en morgonpromenad ner till scandic hotel för en underbar hotell frukost.

helgen är som sagt över.
så himla skönt.
har nästan bara jobbat på golvet i helgen och burit så mycket tungt å min rygg trodde jag skulle gå av igår när klockan började närma sig stängning.

morfar kom och hämtade mig och louise.
skjutsade hem henne.
sen åkte vi hem hit.
älskar och vara på landet när jag jobbat helg.
duschade,läste en tidning och sen total däckade jag igår kväll.
nu har jag precis ätit en god frukost, vart ute med undarna och nu ligger dem och vilar, ska snart själv joina dem.
halv elva börjar ju våra bästa år, det måste jag se.

hoppas du är nöjd nu sandra, så du slipper det tidiare inlägget ännu en gång.
här får du liksom ett nytt och du är som vanligt nämnd i den.
ringer dig sen puman.

hästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0