fredagsmys.

så fort jag satte mig på bussen så strålade jag upp.

åkte in till stan, köpte en chai the take away och mötte upp mormor & morfar.
vi tog bilen till hemköp in ryd där jag vart så svartsjuk på anneli som får jobba där med alla snygga studeterna som vandra omkring.

vuxen tacos kan jag nästan säga om våran mat nu ikväll, underbart gott.
till följd av ostbågar och choklad, är det fredagsmys så är det.
vad vore en fredag utan let's dance?
jag hejar i alla fall på underbara rara claudia galli.

vi hade tänkt att vi skulle äta smörgåstårta nu, men vi är helt spyfärdiga så något sådant blir det inte.

kvällskavller med sandra och sms från victor, nu kan jag somna med ett leende på läpparna.

känner för en kriminalserie och sen sömn, mormor har bestämt att vi ska upp med tuppen för att äta frukost på väderstad fik/bageri och åka förbi gammos grav imorgon.

efter det blir jag körd till sjögestad imorgon för lek med kusinerna och grogg med moster framför melodifestivalen.
gillar min familjerära helg på landet.

längtar till 10e juli, då åker alla som kan & vill i släkten en cinderella kryssning.
15on hyttar är prelimenär bokade.
oh!

dansbandsveckan i dalarna, det lockar något enormt...sandra??


hästa hästa säger jag med ett underbart leende på läpparna, bättre sent än aldrig denna dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0