eliten samlades.

dålig natt.
lågg uppe och kollade på ett riktigt bra criminal minds avsnitt, kär i en av karaktärerna där.
somnade med tv'n på.

vaknade av ett enormt ljud, min ringsignal.
displayen sa: jeff
direkt fick jag panik, har jag försovit mig?
han ljög ju såklart och sa att klockan var tio och undrade vart jag var?
efter jag snällt bett om ursäkt så sa han att han ljög, klockan var tydligen bara fem i sju.
grabbarna grus hade inga nycklar på sig och det är lite svårt och öppna en butik utan dem.
dem kom och hämtade mig en tandborstdrag och ett mascara drag senare.

eliten samlades.

helt underbar dag.
jag har utnämt mig till frimärkesansvarig, tuggummi ansvarig, tobaksansvarig......hmm något mer?
gillar läget på jobbet.

vart en liter "den nya puckon" till frukost, så magont är bara förnamnet idag.

jag och jimmy skulle äta kebab.
klart jeffan och moster med skulle det då, och som vanligt var dem värst med..pizza med pommes på, nej där går min gräns.

efter en lång fikastund så åkte jag äntlige hem.
eller hem och hem men hem till mamma.
fredagstidningen och ett varmt bad.

sen hem, och här har jag legat sen dess.
kollat på dem två första avsnitten av the vampire diaries.
tonårscrush är vad jag har på den serien.
kliché men man vill bara ha mer.

nu kollar jag på lauren conrads kille som gästspelar i csi.
rätt bra på tv idag ändå, tur det när jag myser med tv'n ikväll.
fick sms av fia om att hon verkligen ville att jag skulle komma på festen ikväll, men jag orkade verkligen inte.
får boka in ett annat partytillfälle då man är mer pepp på läget.

har fått mail nu i alla fall att mina pengar för högskoleprovet är registrerade.
dock så ska jag få göra det på linköpings universitet, men men det viktigaste är ju att jag ska göra det och inte vart.

imorgon blir det storstädning och sen eftersom jag ställt in harryskväll så frågade moster om jag även denna lördag vill se melodifestivalen med dem och sova där ute.
ja, varför inte.
får hon hjälp med att baka och laga mat tills kalaset på söndag.

underbara onerepublic och jag säger adjö för iväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0