bitterfitta.blogg.se

så borde min blogg heta just idag.

kan ta det posetiva först.
hade en riktigt bra kväll igår.
kände mig sjukt snygger och det gör mycket det.
vi hade trevligt hemma hos marushka på lite förkrök.
jag sett mest och tjatade om att johanna skulle komma så jag skulle få en rökkompis.
hon förblev min vän genom hela kvällen igenom sen med eftersom så vanligt så är marlena och liza inne på harrys i typ fem minuter innnan dem tycker det är tråkigt och bara går hem.
syster var kvar en längre stund men jag var inte med henne heller.
johanna,jag, mammas kompis jessica och hennes killkompis jonas stod på dansgolvet i timmar.
ett fåtal rökpauser annars stod vi där i krigsfältet och slogs eller snarare dansade men ibland undrar man.
stötte på dem äldre systrarna värbrand, så himla söta och som jag sa till sara idag en blandning av henne...hennes lugna och hennes vilda sida. snart ses vi sära!

btw, kan ju slänga ur mig lite sådär anledningen och grunden till varför jag är bitterfitta idag.
jag träffade mannen-i-mitt-liv igår.
har jag namn eller nummer, nej.
jag spelade svårflörtad, var lite smått otrevlig och tog aldrig chansen i akt.
kvart i tre var han som vanished.
fan ta mig säger jag bara.
såg ut som en filmscen när jag gick ifrån dansgolvet och våra händer gled isär...
fan fan fan, vet inte hur många gånger jag sagt det sen kvart i tre inatt, fler lär det bli med.

det är precis så det ska kännas i magen,huvudet ja genom hela kroppen.

imorse vaknade jag tidigt.
ska jag festa så ska jag banne mig inte sova och slösa bort en hel dag dagen efter.
tidig morgonhandling på priso.
404,50.
vart bjuden på påsar av den söta kassören, men jag insisterade och få betala för mig.
nästan gått för långt när jag inte ens kan ta emot matkassar för 3,50 liksom.
kan själv, som en trotsig treåring.

kom hem och åt världens söndags brunch.
underbart gott.

kollade lite på tv och bloggade runt lite innan jag sen somnade eller vilade några timmar.
just det, ni måste gå in på min nya besatthet, http://rahlenfeldt.blogg.se/

sen startade min tvätttid vid fyra som jag tog tag i, samtidigt som jag körde en dubbelsats pannkakssmet och började steka.
nu har jag erbjudit jimmy på en matlåda tills på tisdag, det räcker ju till oss båda liksom.

när man talar om trollen så fick jag sms av han i eftermiddags om jobb imorgon.
jag sög på karamellen en stund innan jag kom fram till att jobba lät som en utmärkt idée.
kommer till fikat så man hinner skvallra av sig lite innan man går på ett 4 timmars pass.

efter tvätttiden så var jag i ordning gjord och klar för att tralla ner till steves på en fika.
där började mitt humör och visa sig.
jag blir först sur för att jag får läsk på glasflaska istället för i tapp, jag gillar inte glasflask läsk.
beställer en toast som jag inte ens var sugen på egentligen.
den tod tid.
jag går fram och härjar lite på dem små snärtorna och alla dem tre är buttrare än buttrast, aja baja när man jobbar inom service.
den ena tjejen var tydligen bakis, då hon egentligen ska bita ihop och le ändå men det lyckades hon inte med.
fick grovt bröd..när fick jag frågan om jag ville ha det?
åt inte ens halva toasten.

sen vart jag avundsjuk på bion för lisas bekanta asiatiska vän hade en så grymt snogg jacka.
1000kr på boomerangs rea..kanske borde ta mig dit, precis en sån jacka jag söker.

väl på bion, i love you philip morris så var det två blondinbellor längst bak, bakom oss som sprakade så mycket i syster säte att hon bytte till brevid mig för att komma ifrån dem.
och när alla andra var inne i filmen så satt dem och viskade med en väldans massa skratt.
filmen handlade om ett gaypar, och varje gång det var någon gayscen så sa dem "usch vad äckligt typ"
UTROTAS, ERA JÄVLAR.
hatar sånt, vett & ettikett kanske borde införas i skolan igen.
man går inte på en gayfilm om man inte kan hantera intim scener med homosexuella.
tillslut fick dem "håll käften" av liza, och den kvinnan har tålamod.
men tro inte att dem lyssnade då inte.
 när bion var slut satt dem kvar för att dem var rädda för att stöta på oss utanför.
seriöst, vi är vuxna människor inte skulle vi stå utanför och vänta på dem..kom igen liksom.

nu är jag i alla fall hemma.
inlåst, som jag egentligen borde ha vart hela dagen.
men bio var sjukt trevligt som vanligt.
filmen var helt okej.
nu är jag dock sugen på att se:

shutter island
remember me, biopremiär 12e mars
eclipse 30e juni.

2010, ska bli mitt bio-år.

nej nu ska jag lyssna en sista gång på annas bergendahls låt, this is my life innan jag sedan ska försöka somna efter en helt underbar helg.
taggar redan för kommande, med bowling och personalfest på lördag.

hästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0