a leap of faith.

kvällen slutade som förväntat igår.
gick ut och mötte upp sandra för ett par cigg och lite skitsnack efter hennes jobb.
låg och kollade på grammy galan klipp på youtube långt in på natten, så vid en halv tre tror jag att jag somnade.
vaknade inte för en bit efter elva idag, illa men som förväntat.

trallade hem till mamma.
har badat ett långt bad och lagat till mig en försenad frukost i kombo med lunch.
har precis sett oprah som handlat om hiv, känner för att testa mig...man blir ju orolig bara någon pratar om det.
nu slappar jag här en stund med lugna favoriter på webb radion, jill jonssons, jolene cover.

ska måla mina naglar snart hade jag tänkt, om mamma nu har något fint naglack kvar här sedan jag flyttade och tog med alla mina.

gillar min nya inställning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0