4 x grey's

startade morgonen rätt tragiskt.
fick sms av mina sysling imorse om att min gamla klassföreståndare från gymnasiet hade dött eller drog precis nyligen, lite oklart ännu.
lilla gunne liksom.
andra läraren som dött från oss.

då kunde jag i alla fall inte somna om.
som tur är hade jag 4 nedladdade grey's avsnitt att kolla på.
har ju totalt missat att det startat upp i usa, dem andra serierna har ju inte det men tur jag kom på't i alla fall.
startade morgonen med två avsnitt och sen kom jimmy och hämtade upp mig.

lite lyx och bli hämtade av chefen och få framkörning ända till lager dörren.
jag gillar't.
tackar tackar gubben.

vi har lidit idag på jobbet.
jeffan,jag,jimmy och pernilla har börjat med att hålla igen.
inget sött eller gott ska ätas.
fy fan, bitter är milt sagt vad jag vart på jobbet idag.
har klagat på allt och alla.

ge mig ostkrokar för f..n...
jag skulle kunna göra allt för ostkrokar just denna vecka känns det som.
men men alltid värst i början.

pratade med sandra hela vägen hem från jobbet.
tror hela samtalet gick ut på att prata om allt vi är sugna på för hon håller med igen.

så när jag kom hem var jag så hungrig att jag sket i klockan och gjorde mig en lyxig tacopaj med extra ost som jag tagit lite av.
helt underbar, tror det var det godaste jag ätit på länge.
slipper man laga lunch imorgon med när man ska tvätta och allt, har man redan en lunchlåda att värma på.

den karln som får mig kommer bli lyckligt lottad när det kommer till mat & bak.
vart ju tom kallad kocken av jeffan idag på jobbet, tog jag som en riktig komplimang.

till min tacopaj har jag kollat på mina två sista grey's avsnitt.
har bölat nu i 1½ timma.
förstår inte hur känslig en människa kan vara.
gråta så pass så man får andningssvårigheter.
men grey's är en sån serie som man kan känna igen sig i så mycket.

helt slut i huvudet så får se om jag sätter på en kriminalserie på tv en stund innan jag somnar.
imorgon ska jag upp med tuppen och tvätta.
sen är det jobb som står på schemat.
jimmy,nattan & mimmi pass.

mycket att se fram emot:
torsdag: lunch med lidberg
fredag: fika med borga
lördag: se "farsan" på bio med sandra

fan ta vintern, jag har kul ändå!


Kommentarer
Postat av: Borga

haha nattie vad har du gjort med din blogg, vad är det för en design du försöker dig på?;) hahahaha sötis pussss ses på fredag, vi riiings imööörn!

2010-02-17 @ 15:55:11
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0