kärlekens tunga.

sitter med tårar i ögonen till pluras låt alice, tänker på svensk sommar och bara har en sån längtan...

men nu är det vinter och humöret går som en berg och dalbana...

är hemma och alkoholfri för tredje helgen i rad, det behövde jag kände jag.
nästa lördag kommer min sandra hem och sen blir det tre helger i rad med henne och mycket mer.

sandra min lilla kärna i livet.
vi har en sån vardaglig och fantastisk kontakt fast vi är 80 mil i från varandra.
jag funktionerar inte som en människa utan hennes tillvaro i mitt liv.
mina bästa minnen är mina minnen med henne.
det gör mig helt tårögd när jag tänker på hur mycket man faktiskt kan älska en människa så myket.
varje dag när vi pratar så gör hon mig glad.
hon känner mig som ingen annan gör.

hehe vi har upptäck en ny applikation på spotify som vi använder för att sicka låtar med kärleksmeddelanden till varandra.

tex.

i will alway love you - den här är tillägnad till dig min fru
beautiful - du är vacker oavset vad andra kanske säger
what is love - såra mig inte frugan
himlen är oskyldigt blå - den här låten ska vi lyssa på när vi gnuggar rumpa ihop

lite internt detta men ändå...

tre veckors glädjerus med början på måndag..ser fram emot den här tiden framöver något enormt!

hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0