min besatthet...

av tvserier.
tror det är därför jag är mer deprimerad på sommaren, jag får inte min veckovisa dos av amerikansk kliché...
men egentligen så är det nog bra, hinner jag var ute i solen lite.

nu har jag sett alla tre tailer inför dem kommande säsongerna.

gossip girl börjar den 13e september i usa, så den 14e sitter jag bänkad vid datorn.
en säsong i paris ska bli intressant.
och viktigast av allt, chuck är inte död..thank god, ett gossip girl utan han hade aldrig gått för sig.

one tree hill börjar den 14e, där såg det med intressant ut i trailern trots att den inte gav mig så mycket.

grey's, underbara grey's börjar den 23e september i usa.
tror det kan komma att bli en av dem mest intressanta säsongerna hitills.
verkade som att lizzie är tillbaka, mark ligger med...eh det låter jag förbli hemligt men ja endel intressanta grejer. det stod nio månader? och ellen var ju gravid så hmm undra om ett barn kommer.nja låter lite overkligt för greys men man ska aldrig säga aldrig.

sist men inte minst, min favorit adechike slutade fyra i so you think you can dance, men han kom långt och robert, kent och sen vinnaren lauren var också riktigt bra..

nej nu ska jag lägga mig och se min dagliga dos av kriminalserier, först ut csi ny och sen den bästa criminal minds!

hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0