allting har förändrats, men du finns kvar...

haft en underbar fika, men en underbar människa.

alltid lika trevligt och få ett sms av sara om att hon är hemma och hälsar på. har alltid tid för henne...

så nu på kvällen sågs vi, i timmar har vi disskuterat allt från himmel och jord. hon är en människa jag verkligen kan prata med, hon lyssnar och allt hon säger lyssnar jag mer än gärna på.

speciellt skönt idag att höra att hon tänker som jag...vi är i samma sits!!

planerade en kalmar resa v 33, saras masterbed lockar något enormt. en tacokväll, en pubkväll och en partykväll...setterberg måste ju med joina, sånt flyt att jag har dem på samma ställe.

annie kommer hem, det kan inte komma lägligare..undra dock vart i sverige hon hamnar..så nära hem som möjligt hoppas jag. men henne tillbaka i sverige var på tiden...

alla dvalar klaras med dessa vänner jag har....

vänner & familj.

hästa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0