young forever

vilken helg, vilken tid.
jag mår bättre än någonsin.
allt är super.

sista veckan med gamla schemat, hell ya!

vart ledig i helgen.
åt romantisk räk middag med frugan i fredags.
gjorde högskoleprovet med frugan hela lördagen.
förfestade med frugan & gjorde mig i ordning innan vi gick hem till cissi för överaskningsfesten som vi hade ordnat med henen för annies hemkomst från GC.
annie vart överaskad, lurad och oerhört tacksam.
sjukt bra förfest, den där norrläningen viktoria var helt underbar...dem har tyligen sälar i sundsvall...say what??
utgång på harrys med cissi,mattias,sandra,jessica & johanna.
mannen i mitt liv som han har kommit att kallas av mig var också där. jag ska ge det ännu en chans, känns som han kan vara värd att kämpa för.
bara att få fjärliar i magen är värt & kämpa för.

bakisdag hemma hos mammi igår.
hälsade på fröken borg på hemköp och sen gick jag hem & bakade mig en kladdkaka med apelsinkrokant.

nu ska jag snar följa med moster & kolla på brudklänningar åt henne, verkar som det kanske kommer bli midsommarafton eller midsommardagen, hoppas kan man ju alltid.

sen ska jag fika med sandra på expresso house, dricka kaffe i solen, kolla på folk och njuta av våran ledighet tillsammans.

snart ska vi åka på semester frugan & jag. v har tagit semester ihop, iaf två veckor.

har en hemlighet som jag vill berätta för hela världen, men jag ska hålla på den någon månad till.
den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

fick mail från barry...
"hey hey love im still alive just been busy so its just been on and off fast lol.

awww u love me still bet ur thinking of me naked in ur bed lol
hows u have u been aright and still working away?

miss u 2 love u 2.xxxxxxxxxxx"

han är rolig den där pricken ibland.

snart petter med, 22e april.
lovely.

gud vilket mix inlägg.
så blir det när datorn är på service och man inte kan blogga varje dag.
men men...

hästa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0