vårstädning.

då har mer än halva veckan gått, yppie yea!

jobbat idag, 9-15 var det meningen att jag skulle jobba men efter lunch började jag känna mig sämre och sämre och efter två så orkade jag inte lyfta ett finger till.
kände mig varm och hade så ont i kroppen så jag bad om att få gå vid halv tre.

verkade inte som att det var så populärt, eller det var inget som någon sa men jag känner några av mina arbetskollegor så väl att bara deras uttryck säger allt, men ärligt talat så skiter jag i det numera..vart sjuk en dag typ på snart två år så om man inte får gå en halvtimma för tidigt en dag så vore det jävligt lustigt.

små pikar var & varannan dag nuförtiden på jobbet.
folk är bittra av någon anledning.¨
det är om semester, matlådor, lunchen osv...
men ärligt talat, så gör jag allt för att tänk mindre på jobbet på fritiden, har fått alldeles för mycket skäll av folk runt omkring om att jag måste släppa jobbet på fritiden.
jag behöver det tror jag, för att tycka det är kul när jag väl är där och sen för att kunna rycka på axlarna lite mer än och bry mig om allt och alla.

efter jobbet åkte jag hem till mamma för en "nathalie´s hälsokur".
varmt bad med hänt extra, apelsinjuice, ligga i sängen, en ipren och lite choklad.
sen mådde jag utmärkt, skönt det!

morfar & jag åkte till coop och ikea för att handla städgrejer till mig.
nu har jag påbörjat min vårstädning, inte på långa vägar färdig men på god väg i alla fall.

har pratat med sandra för tredje gången idag, då är det som vanligt.

nu ska jag tvätta av mig sminket & sova, jag är rätt trött.

längtar till att se dig igen.
kanske denna gång blir det annorlunda.

hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0