nu sätter jag ner foten

nu vill jag gå ut, dansa, röka, äta vad jag vill, ha kul, vara sminkad & snygg och allt annat trevligt i livet

trött på och ligga hemma trött, hungrig, ful & uttråkad.

sov ut rejält idag.
trodde jag var frisk när jag vaknade men insåg snabbt att så var inte fallet.
trallade ner till mammas lägenhet där jag visste jag skulle få vara ifred.
svettades som en gris hela vägen ner och bara kastade av mig kläderna när jag kom hem hit.
la mig i ett varmt bad och fick i mig en fralla trill frukost.

sen har jag legat i sängen hela dagen.
tv program efter tv program, roligare hade man ju kunnat haft liksom.

mitt tillstånd går som en berg & dalbana.
just nu efter en tablett mår jag helt okej förutom att min i min mage är det andra världskriget.
ingen direkt matlust men ett par dagar utan god mat har väl ingen dött av, några rostfrallor & cola har jag fått ner i alla fall.

sandra slutar jobbet halv nio, vi ska försöka gå ner till slussarna och se brasan en snabbis för att se snabbt skynda oss hem och missa allt vad fjortisfylla i linköping på en valborgsmässoafton innebär.
ska somna tidigt.

imorgon ska det tvättas, gå på 9års kalas och sen marlenas 27års fest på kvällen.
som det känns nu får jag gå på irpen imorgon men jag hoppas jag inte ska behöva det för det hade underlättat endel & sen hoppas jag att min mage får någon slags ro som den inte har nu.

ps fick reda på världens skvaller idag, men som vanligt är det bara sandra som bryr sig så bara längtar tills jag frå skvallra för henne...eller by the way borga du kanske med skulle gilla detta skvaller.

vad vore en dag utan skvaller?

aja ha en trevlig valborg och att vintern rasar för er med.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0