mitt nya liv

hehe nästan så jag skrattar när jag skriva om mitt nya liv och jag sätter här hemma hos mamma och mitt gamla gamla liv.

har ingen dator för tillfället, upptäckte virus strax innan påskhelgen så imorgon ska jag äntligen ta mig tid och skicka iväg den på service.

oh vad jag saknar min spotify & min blogg på kvällarna, oftast där jag fåt utlopp för alla mina tankar & känslor.
blir ju endel ibland.

sista tiden har vart underbar.
jobbat.
firat påsk med famijen med mormors helt underbara påskmat.
varit på 55an med marlena & nanna m co.
varit & tagit en fika med nanna & sara.
hunnit rensa lite hemma.

men ingenting går upp mot den absolut bästa nyheten på länge som jag fick reda på igår.
fick mitt nya schema, ni som vart med mig under hela kampen vet hur jag kämpat för att få det här schemat.
dagtid, heltid (eller så gott som), ett kvällspass i veckan, inga helger oh ansvarig för frukt & grönt.

jag kommer ha ett liv.
förstår ni.
jag slutar normala tider och kommer inte längre komma hem nio så många kvällar i veckan.
nu kan jag komma hem & faktiskt laga mig en riktig middag, jag kan hinna fika innan stägning,planera in en dejt, jag kan gå på bio utan att stressa ihjäl mig...jag kan planera vad jag vill varje helg...oh oh vad glad jag är.

med min cykel jag ska köpa nästa vecka med så kan det inte bli annat än helt fucking underbart.

har haft anställningsintervlju med 3 stjärnskott idag som jag ska välja ut två av som ska få börja jobba hos oss.
saknar lite det administrativa i vårat arbet ibland, kommunen tiden.
älskar ju papper,dator,penna & telefon jobb med.
tror jag har hittat två jag tror på, det blir nog kanoners förhoppningsvis.

på lördag har jag & sandra högskoleprovet vi ska göra.
har inte ens kollat på ett gammalt prov.
men men det h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0