hej min älskade blogg!

nu har jag äntligen fått tillbaka min älskade laptop efter en tid på service.

trodde jag skulle sakna och få skriva av mig varje dag, men faktiskt så har jag till mesta del tyckt det varit skönt och inte dela med mig av allt jag tycker och tänker..är ju en del varje dag om man säger så.

mest har jag nog saknat mig spotify lista.

sista tiden har vart underbar.

blivit rätt mycket party på sistone, men det är så ofantligt kul så då kan jag bara inte hålla mig ifrån.
harrys, snacka om känna sig som hemma..vakten bara skrattade åt mig i lördags när jag skulle visa legg, inte behövde jag göra det.
schalgergolvet, ja där finner ni mig nuförtiden.

annars så är det underbart med nya schemat.
drömtider har jag som jeffan kallar dem.
frukt & grönt ansvarig är riktigt kul, i alla fall än så länge..man lär sig något nytt hela tiden.
har äntligen ett normalt liv med.
startat upp min gå ut & gå runt ån, lovely.
hinner laga mat i lugn och ro på kvällarna, som idag har jag stått och gjort egna biffar & köttbullar så jag har matlåda både torsdag och fredag för imorgon ska jag ju på petter konserten på platens så då hinner jag inget sådant.

har vart jätte skoj och träffa annie igen.
tack vare vulkanen har vi hunnit och ses mycket mer än vad vi hade trott.

mycket skoj som händer framöver med.
grillning hos mormor på lördag & slaka marknad.
kanske ska jag vara barnvakt på lördags annars är jag bjuden hem till carell på tjejfest.
nästa helg så fyller kussen 9år så det ska firas på dagen och sen på kvällen ska den andra kussen ha sin 27års fest och det ska verkligen firas.
en kalmar,sthlm & oslo resa ska hinnas med så fort man har tid
11e juni tar sysslingen sudenten.

ja ni ser, det rullar på rätt rejält i mitt liv.
jag gillart..

nehe nu tyckte jag redan datorn var tråkig så det blir efterlyst istället.
hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0