bloggar ihjäl mig...

bara för att sen lär det dröja innan jag bloggar igen.
ska ju lämna in datorn på service idag.

har precis badat & ätit frukost.
nu ska jag göra mig i ordning här hemma hos mamma.
sen lämna in datorn, springa in på banken och även en snabbis till hm's sminkavdelning.

klockan tolv ska jag börja tvätta, så man har rena partykläder tills på lördag.

vid fem börjar jag jobba, stägning med jeffan.
bara två veckor till vi ska köra stägning ihop han & jag.
lite sorligt är det, eller inte för att jag har ju fått mitt drömschema.
sen kommer ju jag, jimmy & jeff jobba dagtid ihop.
oh dem två nya kommer börja, hehe kan ju inte avslöja något innan jag ringt dem men sen ska ni allt få höra.

oh vad partysugen jag är.
men men bara hålla ut till efter högskoleprovet på lördag, då jävlar ska det korkas upp direkt.

hästa hästa!!!


Kommentarer
Postat av: Behnaz

PLUTT!!! blir fest i linkan i helgen... vi kanske mööööts ute??!! PUSSSS

2010-04-08 @ 21:56:03
URL: http://behnaz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0