vår sista dans

då var måndagen avklarad och veckan i full gång.

slappade till det rejält idag på dagen.
fikade och lunchade med syster,moster och mormor.

raggade till mig lunchlåda imorgon av moster, raggmunk!

sen har jag jobbat.
var sjukt taggad för jobb.
jag var lite överallt och ingetstans.
hann med en hel del, bland annat och göra bort mig lite inför en sjukt snygg 82a.
gillar det här med att dem hämtar ut post och visar legg ;=)

imorgon blir det morgonträning själv, marlena är busy.
sen jobb.

kanske ska ta ledigt på onsdag.
vore bra om jag lyckades med det.
annie är hemma, måste priorteras.
kanske man kunde laga någon god mat först.
mysa tet rejält.
nu ska även samuelsson och matilda med.
någon mer stjärna kanske också joinar.
sicket härligt gäng i alla fall.
helt underbart!

kryp, kryp tills dina knän blöder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0