tid är allt jag har

i alla fall i helgen, 3e inlägget.
bra bra.

kvällen igår avslutades med lite laktris och en b-rulle på tv.
somnade som en prinsessa.
nykter och ensam.

vaknade utvilad.

nu är jag redo för dagen.
carpe diem!

har ätit frukost.
energi.

pratat med syster.
ett är tiden satt.
till lägenheten och städa.
min lägenhet.

sen hem.
gå en promenad.
med maja om hon fortfarande är hos oss.
vi har varit hundvakt åt den lilla lurvbollen.

sen får jag se vad kvällen mer har att erbjuda.
har ju nämligen en dag imorgon med.
ledig står då på schemat med.

sen på tisdag då kör vi.
en ny arbetsveckan.
glädje.
kärlek.
då kör vi.
mot personalfesten bara.
taggad.
sjukt taggad.

nu måste jag dra, men vi ses väl nån dag?
önskar livet blir bättre, när man vet vart man ska!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0