orkar snart inte med det mer

jävla internet helvete.
ringt 3, 3 ggr idag och det är tydligen någon driftstörning i linköping.
ska återkomma imorgon kväll om det fortsätter.
har fuckat min kväll i alla fall.

mitt timmars långa samtal med anna.
tur man har den tjejen.

annar så har jag varit i lägenheten idag och drömt mig bort i inredningstankar och i hur det återigen kommer vara att få bo själv.
eller själv kommer jag väl sällan vara.

har ätit ihjäl mig idag.
det är bra och vara nykter, men det är dåligt att vara rastlös.

god mat,ostbågar,cola light,hallondricka,baugetter och remmar.

tur man lagt upp veckans tränningsschema, i alla fall för mån-tors.
mån - bodybalance
tis - gym
ons - vattengympa
tors - gym
promenader behöver ingen direkt dag

känns bra, är sjukt taggad.

ska sova bort denna vecka snart, när nothing hill slutar.

sen vakna och tänka att livet är en fest, och jag är bjuden (salle)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0