oh la la la

jag är en konstig människa.

har deppat hela helgen.
har ju jobbat min första tredje hel helg.
12½ timmar i lördags och likadant igår.
det har gått riktigt bra.
och nu är jag ledig två helger, kan inte bli bättre.

men som jag sa, har deppat te hela helgen.

vaknar tidigt idag och är sjukt glad.
sitter och lyssnar på lite ola musik, såndär riktig svensk pop musik som gör en glad.
ingen djup musik, ytlig.

denna vecka kommer bli värd.
börja flytta in i lägenheten.
ledig i helgen.
oh yeah vad glad jag är att denna vecka precis startat.

helgen är ett minne blott.
nu k ö r vi!!!!!!!!!!!!!!!!

läste jag rätt?


Kommentarer
Postat av: Borga

DU ÄR UNDERBAR! glöm aldrig det...

2009-10-01 @ 12:19:42
URL: http://metrobloggen.se/Borga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0