nu ska ni få höra om min vän sandra



underbara sandra.
vilken stjärna.

i förrgår fick jag en "utskällning" för att jag tjatade att hon skulle med mig och kussen ut på onsdagen. varannan menning var hon party och varannan så var hon jätte anti utgång så det gick lite om sig och slutade i missförstånd.

men hon skulle inte ut.

igår när vi fikade + lunchade togs detta samtal upp igen, men hon skulle fortfarande inte ut.
sista jag sa till henne "då behöver inte jag ringa dig om jag ska ut ikväll?" och sandra svarade så bestämt så
"nej det behöver du inte göra"

OK!

jag snackade med kussen som inte längre kunde gå ut pga muninflammation av någon slag, den stackaren.
borga fick sig ett sms om frukost byte till vin, men behöll sin frukost.

syster bjöd då hem mig till henne på lite vin och film kväll, det tog jag.

jobbade.

slutade.

kollade mobilen.
sms från sandra pullan:
Jaha då har man svansen mellan bena nu. Fy fan vad jag är törstig!

JASSÅ DET SÄGER DU????

Suprise.
Suprise.

ringer upp, men vi ska fortfarande inte ut. bara dricka lite hos syrran.
hos syster vart vi bjudna på mat,lime,is,glas,sittplats med mera. allt serverat och klart!

som alla andra veckor så hamnade jag och sandra på platens.
i låg skor.
dansade järnet.
rockade så mycket fett.
såg moneybrothers.
drack drinkar.
minglade bland student "jävlarna".
käkade mat.
vinglade hem ihop.
somnade så sött halvt nakna ihop i min 1.20 säng.

vaknade av att sandra klammrar sig upp ur sängen för att gå på toa.
stänger ögonen igen.
öppnar upp dem och ser en mindre vacker syn....
en sandra i bara trosor, bakis, dansades med pattarna rätt i vädret sjungades på sexy bitch

NI SKULLE SETT HENNE!!

vi två alltså, vi blir inte bättre än så här.
bara inse.

jag skulle upp tidigt och träffa borga.

sandra "vad fan kan jag låna en tröja av dig eller, slippa ha gårdagens"
jag "ta vad fan du hittar"

trosor med?

sandra" kan jag låna en tandborste?"
jag "min är den rosa i mitten"

här delar man på allt.

kommer utanför porten.
mamma och sis dyker upp.
var tänkt att sandra skulle fikat med dem.
men eftersom dem kom senare så fastnade hon med mig och borga.
vi var lite snälla mot mobboffret.

himla trevlans och träffa alexandra.
det får blir en k l a s s i k e r, if you know what i mean.
amandra kom precis när borga skulle gå, så hon slog sig ner med mig och sandra en svänga.
kul och höra hur livet händer och fötter för den tjejen.

gick hem och sov efter frullen på stan.
sov bort resten av förmiddagen och ända in på eftermiddagen.

jobbat kväll med jeffan, japp det har nattan gjort.
dektetivat fram tjuvar.
pratat skit.
rökt äckliga cigg, äckligt med cigg dagen efter dagen fylld av alldeles för många cigg.
bestämt att en liten festlighet kanske ska hända hemma i hejdegården innan en stor får äga rum i oktober.
det ska forskas mera på imorgon.

nu ska jag sova.
imorgon ska jag jobba.
älskar fredagar.


I miss those blue eyes
how you kiss me at night
i miss the way we sleep

like there's no sunrise
like the taste of your smile
i miss the way we breathe

but i never told you what i should had said
no i never told you, i just held it in

and now, i miss everything about you
i cant believe that i still want you
after all the things we've been through
i miss everything about you, without you ohhhh

i see your blue eyes everytime i close mine
you make it hard to see
where i belong to when i'm not around you
its like im not with me






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0