nedräkning

nu är det måndag.
ny vecka.
förra veckan är ett minneblott.

har så mycket energi så jag vet ej vart jag ska ta vägen.

ätit frukost, läst lite vänners bloggar.
nu funderar jag på vad jag ska göra av dagen.

har läst och kollat lite klipp från vma's inatt.
när jag var mindre brukade jag alltid vara uppe och se, men jag orkar inte det längre.
hela programmet har inte kommit upp än, och dem bästa klippen kan inte ses i sverige, illa.
men kanye, det är de alla skriver om.
han är en ikon, han älskar musik, han brinner för musik..han är inte som alla andra.
förstör taylor swifts tal för female video, han tar mikrofonen ifrån henne och säger att beyoncé var nominerad med en av dem bästa videos någonsin.
brinner man för något, skrik ut det!
det är rätt.

hade jag önskat att jag bodde i usa en dag som denna.
idag börjar nämligen gossip girl och one tree hill där.
jag får vänta ända tills imorgon innan jag kan ladda ner dem.
oh vad jag har längtat!
kommer alltid vara ungdomlig när det kommer till mina serier, dem släpper jag inte!

nehe nu ska jag fortsätta tagga vidare denna dag med lite ken ring musik.

nu måste jag dra!


Kommentarer
Postat av: Borga

tjaaa nattie!!! vem vet vi kanske hamnar på samma jobb ändå;) jag är rätt öppen för förslag.. ringer dej straxt, t'änkte att du ville ggöra mig sällis när jag promenerar in till nautlius, pööössss min skatt

2009-09-14 @ 11:16:53
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0