när ska du blogga egentligen??

svar:

nu,sandra.
nu, ska jag blogga.

inte så länge sedan jag skrev.
har inte varit tid eller funnits sug.
jag har varit bitterfitta sen i onsdags eftermiddag.

hade en skit dag igår med.
vart ju väckt 03.12 av en mr simon natten till torsdag om vi ska gå på dejt i helgen eller om det var nästa, skiter i vilket kommer inte ske i alla fall. bättre finns det...

stressade ihjäl mig till gymmet igår efter ett telefonsamtal från jobbet "kan du börja några timmar tidigare idag"
tränaren var 20 min försenad men han gav mig och maruschka massa bra info om träningen i sig och maskinerna..så nu är jag sjukt taggad!
skulderblad, nu ska ni äntligen få styrka.

löpte hem, sminkade mig och tog matlåda.
bussen till jobbet.
slängde i mig lunch på 5 minuter.
satte mig i kassan.
stressad och irriterad.
vart inte avbytt när jag skulle.

stackars jeffan, stod utanför toadörren och väntade på mig.
"ska vi ta en cigg?"
helevtet bröt loss, bara skrek på karln så han inte ville sig med ut sig när jag hade smält igen lagerdörren efter mig.
han kom och bytte av mig sen.

han fick förlåt senare på kvällen.
det fötjänade han verkligen, han fick ta skiten för tre personer.

hatar och vara bitterfitta, men ibland går det bara inte och förhindra.
då går det ut på människor som jag är bekväm med.

det stoppar inte där.
har varit så ful i munnen dem senaste dagarna.
igår tyckte jimmy the boss att jag skulle tvätta munnen med tvål.

jeff numera kallad fetto eller grisen
jimmy numera kallad kärring jävel eller fuckern

why??
varför??

igår i alla fall så fick jag skjuts hem av timmy,kjella och jeffan.
nära dörren så ingen skulle kunna skada mig.
tur man har dem som bryr sig om ens säkerthet.
eller inte...

var helt slut efter min svarta själv dag när jag väl var hemma.
pratade med sandra om hur bitter jag blir utan alkohol.
hur sugna vi är.
min skotte ringde en gång och sen även en annan.
jag orkade inte svara.
fick två mess av sandra
welcome to the club now  och i gotta feeling that tomorrow night gonna be a good night
det hjälpte mig ju verkligen och somna..NOT

idag har jag i alla fall fördrivet tiden med att jobba.
mobbat och bli mobbad.
helt slut i munnen.
i sinnet med.

men fan vad partysuget ligger på nu.
sandra och jag bestämde oss för utgång.
men denise ska prompts gå på bio och sandra har lovat.
jag är inte sugen på bio så jag skiter it.
men suget jag och sandra har nu är alkisbaserat tror jag.
kanske blir en öl på 55an ikväll i alla fall, efter bion.
vi får se.

ska ju vara nykter eller i alla fall ta det riktigt lungt i helgen.
ska flyttstäda.

nästa helg är det personalfest hemma hos grisen, peppar sjukt mycket för det.
verkar kanske bli en v 42 med.
härligt gäng vi är!

så sandra, hoppas du är nöjd.
du visste ju iofs redan allt.
men kan ju vara skönt och läsa det på bloggen med, ifall jag missat och skvallra något till dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0