morgonmejl

då är man halvvägs in i veckan, i och med att jag inte jobbar helgen ;=)

igår var jag på vattengympa, riktig roligt.
jag, maruschka och pensionärerna ;=)

hann hem, fixa matlåda och sen till jobbet.
lärde upp den nya kille igår.
en riktigt najs dag på jobbet igår.
förutom min jävla tränningsverk som fick mig och skrika av smärta när jag bar tungt..aj aj aj

kom hem, satt en svänga vid datorn och tog en kvällscigg.

somnade med världens leende på läpparna.

vaknade med världens leende på läpparna.

fått morgonmejl idag, av mr policeofficer.
börjar bli en klassiker nu.

nu ska jag träffa maruschka och gå på vattengympa.
sen blir det jobb 15-20.15

igår förändrades allt!

hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0