mobilterrorist

äntligen var vi samlade.
kebabas.
annie swanie banani.
sändra dee.

dem tre musketörerna.
underbart.

samuelsson,lina,mattsson,matilda,johan,martin och två till hade även dem joinas st larsgatan 17.

vi drack blåbärs chots (som vi kallar dem) och fyllan blev ett faktum.

en sekvens ur kvällen (måste känns mig för att förstå)
jag står på balkongen och röker, känner oj oj jag måste nog spy. börja spy rätt ut ur balkongen som betyder att jag spyr på grannhusets tak, alltså ingen större fara. sandra kommer ut för att ta en cigg, jag ber henne inte säga något. hon skriker in till vardagsrummet "nathalie spyr på balkongen". hon håller upp mitt hår, annie kommer snabbt utrusandes och säger "nathalie du får spy där inne",

JAG KLOCKRENT: det är lungan, jag är redan klar!

och då redo för en blåbärs chot.

utgång.
förvandlades till en mobilterrorist.

morgonfika imorse.
hemmakväll, hyra film och köpa ostbågar.

sandra och jag nermysade i mammas säng och njöt bort en bakfylledag.

jobb för min del.
tystnad.

buss hem.
lillen som sällskap.

telefontid med:
sandra
borga
setterberg
nanna

one tree hill avsnitt.
nu sömn.

det är bara en människas åsikter, men ännu mera bekräftelser på mina intutioner är numera inte något som jag drar i mina smilband för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0