läggdags

då var denna fredag snart över.

den har sugit, något rejält.
så alla ni som gillar skadeglädje, skratta nu.

alla på jobbet har varit sura.
så stämningen har varit den sämsta sen jag började.
men men alla arbetsdagar kan inte vara ros, endel måste ju tyvärr vara ris.
struntade i fredagsfikan idag, också för första gången sen jag började tror jag.
med mitt humör var jag tvungen att isoleras.

precis det jag gjorde, med en film som jag hade hyrt.
ätit chips, smörgåstårta, godis och druckit cola.
tröstätit? JA!

har kollat på idol och sen nu skavlan.
kan han vara sveriges underbaraste man?
jag vet att jay-z är den mest begåvade men är han också den mest ödmjuka?
jazz, ja funkar utmärkt en fredagskväll.

nu ska jag ta en kvällscigg, borsta tänderna och lägga mig och läsa dem sista sidorna i klick! tidningen

imorgon är det jobb 8-20 och även på söndag.
detta är sunt för min själ.

ps. säsong 6, grey's anatomy. dubbelavsnitt. laddas för fullt, 13% klart hitills och över två timmar har gått. hoppas på att det är klart till 20.30 imorgon kväll för längtan är nu olidlig.

bara för att det är fredag så skriver jag inget här, sista strofen får avakta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0