jag och glajjorna

vilken lördag.
först på stan med familj.
pizza.
fika.
shopping.
alkohol köp.

hem platta  håret, sammet leggins, stort svar/guld randigt linne och GLAJJOR

så jävla snygg outfit, så jävla snygg brud.
blir onsdagens outfit med.
för bra för att inte visas upp.

personlfest hos jeff.
trevligt, himla trevlans.
trots försök att få det att bli annorlunda.
jag hade j ä t t e roligt.................
är så tacksam till det nya stjärnskottet, jätte snälla saker han sa som jag kan leva på tills jag får höra det igen.

james och packe lindahl kom och joinade, trevlans.
sära kom, mycket trevlans.

utgång med jimmy.
55an.
platens.
maxim.
roligt, förnamnet.
kladd på en classmate, illa från min sida.
fyllan är inte alltid min bästa vän.

fyllesamtal natten lång ;=)

morgonsamtal idag, i timmar.
anna, utelåst.
borga, stjärna.

jag är stjärnan i mitt liv.
jag är underbar.
jag och nathalie.
jag och glajjorna.

glajjorna är mitt nya jag.

mat....är så hungrig!
hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0