jag har funnit mitt enodrfin

sikken dag det blev tillsut!

vid lunchtid ungefär så ringde mobilen.
fröken borga.
alltid lika trevligt med ett samtal från henne.
givande, som alltid.
irriterande flygplan.

fick mess om att det var upptaget hos mig.
en vän ville fram.
sofia lidberg, den gamla kärringen.
hon var i linköping och ville ses.
bjöd hem henne på lunch och fika.
himla trevlans.
uppdateringar till max.

hon gick för och träffa den andra sofia.
jag förberedde mig för en långpromenad med min ny inlagda musik.
på med träninngskläderna, musiken i öronen...nu kööörr vi!
halvvägs så stötte jag på sofiorna, så samuelsson kanske ska med nästa onsdag annie.
nästa onsdag när annie kommer hem så är det fest förstår ni, bettorna och alla gamla kärringar som kan.

kom hem efter den underbara promenixen och kissade, fyllde upp vattenflaskan och trallade bort till medley.
bodybalance stod på schemat.
härligt, riktigt härligt pass.
blir fler gånger, många fler gånger.

nu har jag ätit och bestämt morgondagens gym pass med kussen.
innan det bär av till 12-20.15 pass på jobbet.

har fått in ett härligt flow.
mår bra av tränning, sätter tankarna på bättre tankar.
och anna, glöm inte vad vi har tummat på........alla problem handskas med glädje i höst.

INGEN HÖSTDEPRESSION HÄR INTE!
och inte hos er heller, vi ska ha så roligt i höst.
vi ska umgås, vi ska festa, vi ska dricka vin, vi ska laga god mat ihop, vi ska ut och dansa och vi ska finnas där för varandra.

Dagens låt:
jason derulo - whatcha say
(sändra, du kommer digga starkt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0