information

oj oj oj vilken dag det blev av denna dag.

låg i sängen som en valross från gryning till arbetstid.
orkade inte träna, knappt laga lunch.
börjar bli gammal och ringrostig när det kommer till en dag efter några glas vin, men främst en natt med rubbad sömn.

this sleeping beauty don't like to be bothered when she sleeps, keep that in mind!

åkte i alla fall till jobbet och fann jimmy mecka med städsaken (maskiner är inte min grej) och sen även jeff rensandes i avloppet i städskrubben.
vilken underbar syn.
män, skithögar som tar hand om skiten.
det kan dem gott göra.
värt!

vart en ypperligt bra eftermiddag/kväll på worket.
sett många "hoppa på kameran" människor.
inte varje dag inte, får njuta när det väl kommer en sån kväll.

på bussen träffade jag på en tallboda dude.
saker kommer alltid fram.
alltid lika intressant med information från nya människor.
information som man kan tolka bäst man vill.
jag lägger det till facket, överflödig information.
och funderar vidare i min tysnad.
bäst så.
tiger.

du ringer på fredag, så ses vi på lördag?

hästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0