hoping I would find true love, along the broken road

lördag kväll.
jag är hemma.
nykter.
ensam.

allatiders.
min bästa vän, är jag själv.

dagen spenderades med min näst näst bästa vän sändra.
hon kom hit på lite seg häng.
lagade mat åt tjejen, hon kan ju inte dricka ikväll på tom mage.
hon fick fiskepinnar, mumma.
vi mös ner oss i soffan och kollade lite idol klipp och läste lite bloggar.

snart blir vi grannar, du och jag.
varannan dag.
middag hos mig.
middag hos dig.

hon gick hem.
jag tog lite tag i min flyttstädning.
umgick mycket med min bästa vän, musiken.

hamnade framför datorn och tog igen förlorad tid i veckan.
har sett alla fyra idol avsnitt, som jag inte kunnat se i veckan.
lyssnat på underbar musik, underbara röster, sett underbara personligheter.
världen är fylld av underbarheter!

har haft små tankar i huvudet hela dagen.
bearbetat dem nykter och ensam.
med musik, musiken ger mig alltid dem svar jag söker.
tro mig eller inte, har fått svar på en hel del.
jag har ändrat inställning.
glädje ska bli nyckeln till lycka.
sorg är makt.
lycka är jämlikhet.
lycka är styrka.
lycka är jag.

är det värt det, då är det bara att go fo it.
precis vad jag ska göra.
allt eller inget.
jag satsar på allt.

You win some or you lose some

Varför nöja sig med silver när man kan vinna guld

I'm a gold-digger!

Kvällens låt:
Rascal Flatts - Bless the broken road



lockigt


Kommentarer
Postat av: Sara

När kommer du till Kalmar då biatch??

2009-09-13 @ 11:11:06
Postat av: Nathalie

babe i'm coming i'm coming..när vill ni ha mig??

2009-09-13 @ 11:29:41
URL: http://kebabnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0