ej i bloggtillstånd

borde kanske inte blogga i det här tilltståndet.
men vad fan.

haft en rätt händelserik dag hitills.

åtta imorse så trallade jag och kussen till gymmet, en timmas work out.
yes!
hem och kolla på vma's och njuta av perforamces av beyoncé och jay-z, dock ej tillsammans. vilket radar par..dem har utseende, pengar, karisma, sjukt jävla bra röster, musikaliskt begåvade, bra modesinne, affärssinne...ta mej fan allt tror jag.
avundsjuk, jag? nej nej...
sen hann jag även se ett gammalt grey's avsnitt innan jag mamma och jessica käkade lite lunch här hemma.

mötte upp syster yster.
gick till lägenheten.
hon fick tupp juk på en viss person, jag fick det på en annan.
inget vart gjort, istället gick vi och svor hela vägen hem tillsammans.
tur vi hade varandra i alla fall.

på vägen hem.
riktigt scary.
ser tre yngre killar komma mot mig, jag fastnade med blicken på en av dem.
efter dem närmat sig så ser jag martin (lagmo).
jag tänkte nästa öppna munnen och säga något i chock eftersom han är i umeå och pluggar...hmnm??
men sen, så såg jag.
det var inte martin, det var filip som hade växt upp.
scary moment.
inte sett filip på ett par år, var en chock och sen han så stor och vuxen.
mini martin, nästan så martin såg ut när vi blev vänner.
tiden går fort.

gav en vän en riktig utskällning nyss.
vart riktigt arg, ledsen och besviken på henne.
sånt händer, tyvärr.
det är väl det som är vänskap.
tur det inte händer varje vecka.

nu sitter jag och surar över allt och alla.

är ni två rädda för att vi ska leva lyckliga i alla vår dar?

people are my enemys today.
but tomorrow they are my friends.

dagens låt:
john mayer - waiting on the world to change


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0