är du rädd? för det är jag...

vilken underbar fredag.

jobbat.

kom hem, mamma och syster disskuterade igenom vem som skulle göra matlåda åt mig, underbart och ha dem ibland.

blev syster till slut.
så nu är jag hemma hos henne.

har fått mat, matlåda, snacks, sällskap och två skräckfilmer.
underbara fredag!

ska hem och sova nu, imorgon är det jobb.

på kvällen blir det utgång med kärringarna, underbara rara familjen.
mamma,syster,kusin, mammas moster, min moster, mammas vän och kanske min vän.
harrys, jajemän!

jag är rädd.

idag är en dag som jag för evigt kommer bära med mig.
mer kan jag inte säga.
men med tiden lär allt visa sig.
då kommer ni förstå.

puss och god natt

B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0