Äntligen!

underbar dag igår.
först träning med marlena, gymmet denna gång.
10 min på cykel.
45 min på styrkemaskinerna.
20 min på gång/löpbandet.

bra start på dagen!

jobbet.
12-20.15
fick börja med och mjukna upp en bitter boss.
med efter någon timma med mig började djävluskapen och glädjen i han komma fram.
det gillar vi.
han gillar vi skarpt.
i need my jimmy!

stängde med claes, det nya stjärnskottet.
han är rolig den killen.
kommer gilla tisdagarna med han.

tog bussen direkt till sandra.
bag in box och kvalitetstid stod på schemat.
2 liter vin fick vi nog i oss på cirkus två timmar.
gött var det.
lite små berusade myste vi ner oss i hennes säng för att sova.
vaknade fem imorse av att sandra far upp av att det luktar så mycket rök så hon mår illa.
fåglarna rappade någon dålig låt och ingen av oss kunde finna lugnet för att somna om.
nu har vi trallat genom hela stan tillsammans då min käre vän nu har börjat sitt jobb och jag har fått komma hem till min käre säng.

jag håller på och ladda ner gossip girl och one tree hill, blir nog inget mer sovandes för mig heller om jag känner mig rätt.

sen blir det vattengyma och så klart jobba!

nedräkning för fullt, men snart så.......

hästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0