annie swannie, sändra dee & kebabas

ny dag.
ny vecka.
nya möjligheter.

denna vecka är en underbar vecka.

ska börja med gårdagen.
pratade först med anna, tack tjejen. du är min rådgivare när det kommer till allt. hade jag lyssnat på dig från början så hade jag inte hamnat i denna smörjan. jag älskar verkligen dig. hoppas du inte var utlåst länge!

sen pratade jag med borga. sicken stjärna. en bra klick och ha i sitt liv.

dagen gick, jag slappis hängde med mor och systrar.

kvällen kom och kvällssamtalen började.
först ut var ett sms från sara, det betydde massor allt du skrev i det sms't sara. tack, det gjorde min kväll!

nannas tur, den tjejen har jag ju inte pratat med på hela helgen. glad för dig tjejen, det vet du! miss you, kiss you & love you...vet att jag kan säga det på american till dig min tv serie vän...

bästa samtalet, ledsen ni föregående.
BETTAN.
bettan is home, she's back in the hoods.
annie swannie banani...
oh det högg till i hjärtat när det stod anna banana på mobilen när hon ringde.
det var inte igår det stod så, men ändå var det inte länge sedan vi förberede oss på den här tiden ifrån utanför sibylla.
tiden har gått fort.
mycket har hänt.

annie swannie, sändra dee och jag, kebabas ska ut på onsdag.
förferre.
skvaller.
och en massa skvaller ska det bli.
kanske en och en annan tår?
utgång på platens.
platens onsdag.
det kommer bli vilt.
garanterat.
galna, helt galet roligt ska vi ha.
saknat oss, tre musketörerna.
men för en kväll blir det vi igen.
ska ta vara på varje sekund.

och sist men inte minst.
mitt mål är en månad.
det är rimligt.
jag ska ge allt.
make i happen.

just to follow my soul.


Kommentarer
Postat av: annie swanie bananie

baby looooove!!!! fuck va ja längtar till onsdag nu, jävlar va vi ska gagga o skvallra!!!!! o vintet är redan på kylning, de kommer bli en oförglömlig kväll :) :) ses snart bettish!

2009-09-21 @ 23:16:58
Postat av: Borga

FÖÖÖLJ MEJ, det vet jag att du gör;)

2009-09-23 @ 11:38:15
URL: http://metrobloggen.se/Borga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0