to fast to furious

fredagen snart över då.

haft en underbar dag.
först jobb, fredagar är dagen som gör hela veckan.
snackat mycket skit snack, åkt på stryk, använt grovorden och ätit kladdkaka.

åkte hem till mammi en svänga.
mobbade sönder stora systers nya jacka, får se om hon behåller den eller inte.

mötte upp sandri utanför priso.
inhandla fredagens middag.
kyckling enchiladas, mumma.
chips,ostbågar,fanta,choklad och cigg.
mormor och morfar kom förbi och lagade min säng och hämtade skräp.
idol.
rabih och reza, dem gör mig knäsvaga.

nu kollar vi på mina favorit, the fast and the furious - tokyo drift.

snart sängdags.

imorgon jobb 8-20.
söndag jobb 8-20.

lång helg framför mig.

eh vi hörs.

i gotta a feeling......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0