so long fuckers

jobb igår, 9-15.
slutade med många blåmärken efter ett par sparkar från grisen...visste ni att grisar kan slås??
men bra som jag är slog jag tillbaka...hårt!

flexade lite så jag hann hem till mamma och hämta mina glajjor.

ner till centralen för att ta kustpilen ner till kalmar. hade köpt med mig veckans nu, klick och expressen fredag som jag läste halva resan. bruden brevid mig fick också ta del av mitt underbara skvaller då jag lånade ut tidningarna till henne.

karma folk, karma.

sara och anna mötte upp mig på station. vi gick hem till anna för tacos och idol och verkligen fredagsmyste i vårat sällskap.
när kvällen blev midnatt så cyklade jag och sara hem genom halva kalmar hem till henne och fortsatte mysandet i hennes 90 säng som vi båda låg i.
vi låg och tjöta skit ett bra tag, allatiders!

nu är vi uppe och partymusiken är på hö nivå redan....
vi ska ner till stan snart och möta upp anna, sara ska på en basketmatch och jag och anna ska luncha och bara ha det allmänt trevligt på stan.
jag har ju ett ärende att göra på gröna bolaget med, bunkare rejält inför kvällen.

förfest och utgång i en annan stad än linkan....v ä r t!

jag läste, jag såg.
du är patetisk och ju mer du fortsätter så här, desto längre bort glider jag.
fint då, du kommer så stå som förloraren i detta.

i'm always a winner!

so long fuckers


Kommentarer
Postat av: Nanna

Ni verkar ha skit kul! Hälsa Saggie!!! <3

2009-10-10 @ 10:21:36
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/nannizen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0