pengarna försvinner alldeles för fort

vilken hemsk natt.
värsta natten på evigheter.
frös något enormt halva natten.
fick sätta på mig kläder, massvis med kläder.
när jag sedan vaknade upp ett par timmar sedan svettades jag ihjäl och hungrade ihjäl.
nyponsoppa och strippa.

klockan ringde åtta för att ringa nygatan, visade sig att jag numera tillhör kungsgatan och där fanns ingen tid.

gick hem till mamma.
la mig i hennes säng.
badade ett varm bad.

orkade mig ut för att träffa syster och lisa.
lagerhaus 396 :-
apoteket, michael jackson gloves till min brändskadade hand. 116:-
gick till coffe house, två minuter sen höll jag på att svimma.
orkade hem till mamma.
tog två ipren sen somnade i hennes säng.

vaknade upp av pappas telefonsamtal.
somnade om.
vaknade upp av jeffans telefonsamtal, kan inte vara sjuk från jobbet imorgon. bara knappra piller och stå ut...
somnade om.
vaknade upp av en riktig bitterfitta till mamma, inte hennes dag idag.
flydde fältet och gick upp till syster istället.

väntade in mormor och morfar.
ikea.
983:-
ikeas förbutik.
89:- (köttbullar,lingonsylt och gräddsås)

sandra kommer du till mig någon dag?
heheh....

hem hit och hammra ihop och dona lite.
idag har under gjorts.
får jobba vidare i veckan och det är ju långt ifrån klart men en bit på vägen i alla fall.

nu ska jag sova, utan mobil.
hade tydligen glömt den hos syster.
får lämna datorn på så jag snabbt kan vakna upp och se tiden så jag inte kommer försent till jobbet imorgon, det vore ju fy skam.

ha någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0