låt början få sin start

äntligen en människa igen.
igår var jag en zombie.
låg och sov bort hela dagen.
vaknade till en stund på kvällen.
sen somnade jag igen.

har dragit mig hela morgonen för att ta mig upp.
men lyckades tillslut.
har precis varit och stor handlat på ica.
älskar och gå och spontan handla.

har diskat upp gårdagens stora disk.
ska snart göra min lunch, fiskpinnar.
sen ska jag ta fram kyckling som hinner tina tills den ska tillagas ikväll för att bli matlåda av till jobbet imorgon.

ska jobba idag med.
ställer upp på jimmy som ska gå och stötta klubben.
skönt och jobba, komma igång rejält än och bara sitta hemma och ruttna bort.

så mycket frågor som måste få svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0