länge leve ungdomen!

någon som vill donera tillbaka alla pengarna jag har gjort av med idag...på INGENTING!

dagen startade sjukt långsamt, ville verkligen inte ta mig upp ur sängen efter helgens bravader.
men ambitiös som jag är tog jag mig upp.
tog mig bort till ica för morgonhandling. (143 kr)
hem och tog hand om helgens disk, eller söndagens snarare.
lagade mig en god lunch.
klockan var fortfarande tidigt så jag beslöt mig för att tralla ner till stan till syster.
utanför hm stod syslingarna jenny och josefine med kusinen lisa, syster med liza.
jag syster och liza gick till coffe house för en liten snabb fika, bjöd även syster. (90 kr)
tog bussen till jobbet.
jobbat 16-20.15.
vart sugen på raggmunk så handlade lite på jobbet. (91 kr)
fick skjuts av jenny in till stan när vi hade stängt.
mötte upp sändra dee för lite kvällsmat på steves. (97 kr)
efter maten vart vi lite sugna på en cider så vi gick upp till 55an och satte oss (48+2 kronor i dricks).
rökt en massa cigg och stört oss på en massa 18 åriga tjejer.
suttit och snackat om gamla fjortisfester och drömt tillbaka lite till när man var 18.
plaza har 18års fest ikväll och hade det varit lagligt och ragga på 91or då hade jag och sandra nog varit där nu om jag känner oss rätt...heheh.

sova nu.
imorgon är det upp tidigt.
frukost och göra matlådan jag inte hann med idag.



länge leve gina kjolens tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0