kings of leon

vilken fantastisk dag.

kom hem runt halv tolv.
lagade mig direkt en god lunch då magen kurrade något rejält.

fixade och trixade lite, nu när jag äntligen är frisk i lägenheten för första gången.

gick ner till karamella och köpte en amigo kaka och sen sura/salta däck, mumma.
grey's anatomy, avsnitt fyra.
allatiders.

vart lite seg, kände för en napp, så nappade på obestämd tid. vet ärligt inte hur länge jag slumrade till.
vet i alla fall att när jag vaknade så var det mörkt ute.

tack vare nappen så orkade jag upp ur sängen och verkligen börja ta tag i saker.
nu har jag fixat så mycket att det inte är mycket kvar.
tog en nyponsoppa / te paus med nanna i luren och sen ett avsnitt av "look at that hot mama, it's anna anka"

nästa vecka ska det målas, hoppas det är något jag klarar av själv.
men säger som lotta, JAG KAN ALLT!
sen ska det införsakffas mattor, växter och förvaringslådor och sen är grunden lagd.
lovely!
vill ju att det ska vara klart ifall man får den där söta gästen nästa helg.

dags att sova nu, ska upp tidigt.
ringa jourtandläkare, har aj aj aj i en tand och jag tror det är en inflammation.
usch vad dyrt det kommer bli, men det är det ju värt om smärtan försvinner.

om jag får en tandläkartid imorgon så drar jag ju dit, annars så är gymväskan packad för lite gym time.
är ju dock inte 100% frisk så får ta det lite lungt, men bara att få röra på sig lite vore skönt har varit två alldeles för långa veckor därifrån.

sen är det som alltid jobb på agendan.
har min långa vecka denna vecka, men jag är faktiskt taggad för jobb.

seriöst, har inte sett det förrän nu.
men herregud vad är det för fel på dig?
är du besatt av oss?
mina vänner är inte dina vänner, du har inget med dem och göra om du inte känner dem.
du har gått över gränsen, helt klart.
du skrämmer mig.

 kings of leon och jag säger god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0