kan inte sudda bort mitt leende

går runt med världens fånigaste leende.
jag är så lycklig.
svävar på rosa moln, fast det inte är pga jag är kär.
jag svävar för annat.
i'm just rocking it.

ännu en tidig uppstigning idag.
mötte upp sändra dee vid nio utanför porten för en tripp till ica vasastan.
bakplåtspapper,apelsinjuice och filmjölk.
nybakta scones framför malou, vuxen poäng!
gött som fan...

sen var det slut på det roliga.
till mitt andra hem, mitt jobb.
min mun gick i ett dem första timmarna för att ta igen helgens förlorad tid.
jeffan och nattan har rökt sjukt många cigaretter på en regning lastkaj idag.
jimmy har faktiskt inte gett mig ett blåmärke eller skrämt mig, förvånadsvärt.
borga var uppe och gav mig en mobilladare, hon är så guld värd.
fick skälla lite på snorungar efter jobbet som lekte på kajen, aja baja sa jag på ren östgötska som nanna sa medans hon satt i luren med mig samtidigt.
pratade eller snarare flåsade med sandra i telefonen sista biten hem, sista stunden vart ju intressant eller hade kunnat bli om jag....hehe ah det förbli privat.

fått mail av sara och pratat med anna.
helgen planläggs mer och mer.
man kan inte längta mer än jag.
fredag.
lördag.
vad vi ska köra.

har precis sett gossip girl och one tree hill.
fällt ett par tårar för skapande av mänskliga karaktärer.
nu ska jag sova.
imorgon tvätttid, tidigt.
sen lunch.
jobb.
hem.

och sen är det torsdag....aja först ut onsdag!
då  kör viiiiiii......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0