jag känner mig rädd,nerväs och blottad

idag är det torsdag.
igår var det onsdag.
för många är onsdag, grey's.mys.sömn.
den börjar så för mig och sandra men slutar aldrig så.

dagen börjdade med lunch och stadsvandring med syster,kussen,mammi och moster.
tog bussen till jobbet.
jobbade 15-20.
åkte hem till mig och bytte från arbetskläder till myskläder och gick över till sandra.
baguette.ostbågar.choklad.fruktsoda.grey's.fråga olle dokumentären.
fråga olle handlade ju om sunny beach, nostalgi, fyra och ett halv år sen man var där. man fick sig ett gott skratt framför tv'n.
sen bestämde vi oss för utgång, som alltid.
partykläderna på, eller årets kortaste klänning och low shoes.
tog faktiskt ingen taxi utan vi gick in till stan.
välfyllt.
vodkaredbull.bosse.white russian.surdrink.sötdrink...och sen om igen.
en gammal kändis var där, men han har verkligen gått ner sig, tråkigt.
en gammal skolvän var där, jag vill dansa och inte göra en sexrepris...han har ju flickvän nu! (pinsamt)
en gammal gammal dude var där, som jag är lite idolbesatt av...natta fixar, eller snarare fixade.
nöjd, nöjd.
somnade med partykläderna på och vaknade med dem på med en kopia brevid mig.

lunch här.
ner till tvätten.
efterätt där.
tvätten.
här.

snart hem till mamma och hämta matlådor som syster gjort till mig och moster, tackar tackar.
jobb med jeffan och kvälls promenad hem.
städa.

IMORGON KOMMER ANNA OCH SARA ÄR REDAN HEMMA!
VÄRT!

jag känner mig rädd, nervös och BLOTTAD....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0