i shot a man in reno just to see him die

nu är jag back in town.

haft en underbar helg i kalmar.
i lördags så var vi först på saras basketmatch.
sen gick jag och anna ner till stan, där sara senare mötte upp oss.
tog en lyx lunch.
cyklade hem.
sara fick punka på sin cykel.
vi kom hem tillslut.
gjorde oss jätte jätte fina.
mötte upp deras kompis anna.
cyklade till min anna och hämtade upp henne.
jag och sara skjutsade dem två, över en halv mil.
herregud vad jag cyklade.
kom fram och förfestade.
skjutsade full ner till stan med en anna på pakethållaren med tre olika alkoholflaskor, rätt roligt.
in till palace.
hittade mitt drömdansgolv och där körde jag verkligen gärnet.
vi tog fyllematen på en pizzeria i närheten, snuskigaste jag någonsin ätit i pizzaväg tror jag.
sara och jag tog taxi hem efter många om och men.

kliver in i hennes lägenhet och ser att den är totalt upp och nedvänd.
inbrott.
glassplitter över allt, som en film..helst sjukt overkligt!
sara bröt ihop.
jag ringde 112,114 14, pratade med kalmar polisen och sen kalmarhem.
polisen kom först, en jätte snäll man som var riktigt pedagogisk och attraktiv.
när dem åkt, så kom kalmar hem och satte plankor för fönsterrutorna som var sönder.
helt surrelistisk.
men vi löste det, nu får vi hoppas på det bästa från folksams sida och sen att oturen lämnar sara ett tag.

på söndagen var jag och anna på maxi och handlade lite gött och sen satt vi hemma hos henne framför kalla fakta.
cyklade hem till sara.
och nu på morgonen har sara följt mig ner till station.

den 24e kanske sara kommer hem och tar med sig anna till mig. vore så roligt om dem kom, så vi kan köra en helg i linkan.
jag har ju redan sjukt bra planer för den 24e så lite bonussällskap skulle ju inte sitta fel.

ps. gör inte alkoholtestet på iq.se
jag fick att jag var i riskzonen farlig och att jag dricker mer än 81% av hela svenska befolkningen och 86% mer än folk i min egen ålder.
oj oj oj.......

nu ska jag fixa och dona i lägenheten till lite johnny cash musik, passa på nu när man är lagom frisk och ledig.

hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0