halva helgen avklarad

gud vad skönt och ligga hemma i sängen.
inte slirar runt på ågatan.

var helt okej och gå upp imorse.
trallade ner till resecentrum och tog bussen till jobbet.
första passet med lisen, hon fick lära sig en hel del och tyckte det var riktigt skoj idag. kul och höra!

dagen har gått relatvit fort.
micke hörde av sig så ska träffa han imorgon efter jobbet och få min jacka.

har precis sett grey's.
det var för bra för att vara sant, så ja det var väntat.
ätit sandras och mina chips/dip/choklad rester.

nu ska jag sova.
imorgon fortsätter arbetshelgen.
8-20.15
sen är man ledig måndag, fint då.
sandra och jag pratade om pannkakor då, är så sugen!

hörs då!

jag ska riva mina murar, tills vi ser varann....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0